我的離教書目推薦

我的智商

IQ Test
Free-IQTest.net - IQ Test

Sunday, April 26, 2020


1 comment:

Unknown said...

耶穌所謂嘅犧牲雖然對你哋嚟講,佢明知自己一定會復活所以佢捱一下就冇事,好虛偽。
既然聖經嘅末日預言係警告性質,人類嘅所作所為決定我哋未來會係點,如果我哋反省然後愛人如己,聖經講嘅嘢就唔會發生。相對耶穌成為人類以人類嘅身份同門徒講我死後必定復活,只係一種預言,雖然真正嘅犧牲應該係佢死咗之後永遠唔會復活,呢個係人嘅犧牲,但係神嘅犧牲就複雜好多,因為耶穌係神個仔,佢有信心計劃順利嘅話,佢必定會復活,但係有風險嘅,佢係人嘅身份死左,然後以人嘅靈魂落去陰間,陰間係一個好恐怖嘅地方,當耶穌佢挨打釘十字架之前嗰晚都驚到震,更何況喺陰間?我都好驚瞓瞓下覺會猝死咗,唔通唔使瞓,我可以預言我聽朝會瞓醒,因為每個人都有咁嘅能力,但我唔排除某一日我會永遠都唔醒,猝死喺床上,我可以話聽日會瞓醒係因為呢個係人類與生俱來嘅能力。耶穌以人嘅身份進行呢個過程,原本神嘅能力就會被限制,耶穌死後復活只係純粹計劃上嘅安排,唔排除有外在環境因素影響。耶穌嘅復活證明佢係有救贖自己嘅能力,然後先可以救到人類。耶穌復活係另一件事,佢為人類而死犧牲自己係事實!!!!!

西洋笑話 - 次次來次次更新