我的離教書目推薦

我的智商

IQ Test
Free-IQTest.net - IQ Test

Friday, October 16, 2009

名副其實明光社吃蕉 -- 蔡志森含阿爺橪

剛剛知道《壹週刊》訪問齋SIR (陳士齊)﹐除了買了那期﹐還找到他網上文章

陳士齊:「如果蔡志森唔同意,咁上帝是否做差中國人,生而不自由平等,是蟻民,應該自卑,應該舔阿爺鞋底,舔阿爺C眼?」

如果咁都覺得罵得激﹐看看這裡說蔡志森係魔鬼﹐看林忌的批評﹐然後看這照片﹕



大家罵他的時候﹐蔡志森話過係一個不在友善中立的張國棟沒有加入狂踩﹐不過多係踩﹐係話佢蠢

其他人就不那麼客氣﹐齊齊屌爆蔡森﹕
http://www.hkreporter.com/talks/thread-815745-1-2.html

我都好像屌爆佢。

做愚蠢的道德塔利班已經夠死﹐現在還去含阿爺個C根 (sucking dick)﹐看來基督教淪亡日子不遠了。

1 comment:

esbullbear said...

蔡志森代表的是第二代香港人(baby boomer)的利益集團。基督教保守主義只係一種辨別自己友的工具,實際上基督教講乜根本唔重要。所以明光社同共產黨同流合污根本不足為奇,因為佢地根本係同一班既得利益者o既喉舌。

吊詭的反而係,共產主義講階級鬥爭,工人農民以革命推返既得利益集團,但今時今日土共反而代表既得利益集團?

夠竟邊個更嘔心,土共,定明光社?我分唔到。

西洋笑話 - 次次來次次更新