我的離教書目推薦

我的智商

IQ Test
Free-IQTest.net - IQ Test

Thursday, December 27, 2012

Woody Allen Jesus (活地雅倫耶穌)



Tim Minchin 最佳表演!
耶穌是個猶太哲學家,
好有諗頭
死都冇有怕,身邊好多粉絲....
矮 dud dud,猶太人,
講政治,
欲言又止好多分析....

....美....耶....穌.....,讚....美....活地雅倫耶穌!
活地、雅倫、耶穌!!

耶穌是個藝人....識得玩魔術...
令水變酒、
平靜風和浪......
今日都唔明點解....同 Darren Brown 表演好似....
讚....美....耶....穌....讚....美....魔法、活地雅倫、耶穌!
魔法。
活地雅倫。耶穌!

耶穌由死裡復活 (這週末很難過)、聖經如是說....
似足電影《生人勿近》...好似 Simon Pegg恐怖片...
試下咁玩你就大撚鑊啦....全村人會打鳩你!
讚....美....耶...穌!讚....美....魔法活地雅倫喪屍耶穌!
魔法、活地雅倫..
喪屍、耶穌!

耶穌上左天堂....認真誇啦啦....
唔係週時見到人飛天....消失在雲端.....
但得一次咁大把喎....「能力越大責任越大」
讚....美....耶....穌....!讚....美....魔法活地雅倫喪屍超人耶穌!耶穌...!


耶穌老母生佢出梨..冇同麻甩佬扑過野....
死都守身如玉....唔會剝衫除褲同麻甩佬攪....
不需異性去傳宗接代叫「單性生殖」
不要男子單性生殖繁殖動物有蜥蜴同蝸牛...
讚....美....耶....穌!
讚....美....魔法活地雅倫喪屍超人科莫多龍耶穌!耶穌!

耶穌可以同死人傾偈!十足靈媒Sally Morgan !
耶穌永身不死騎呢都未夠佢叫信徒飲血騎呢!
還能無處不在,十足電子或薛定谔隻貓!
耶穌仲響水面行來行去,
似足水陸兩用車.....

耶穌長髮留鬚唔著鞋.....
咪誤會我唔係話我係耶穌....我唔係話我係耶穌....
我唔係話我....係....耶....穌....
我....係....耶....穌....!

讚....美....耶....穌....! 讚....美....活地雅倫耶穌!
讚美魔法
‧活地‧
雅倫‧
耶穌!讚美

魔法活地雅倫喪屍超人科莫多龍靈媒僵屍量子力學氣墊船「我」耶穌!

No comments:

西洋笑話 - 次次來次次更新