我的離教書目推薦

我的智商

IQ Test
Free-IQTest.net - IQ Test

Wednesday, January 16, 2013

恐怖耶撚金句


美國康乃迪格州紐頓鎮桑迪胡克小學遭遇瘋狂搶手血洗,總共有二十六人被槍殺,包括五位小學老師和小學的校長,二十多個受害小童都只有六、七歲。


慘案發生近一個月,死者陸續下葬。年紀最幼是剛滿六歲,第一班(Grade 1,等於小一)的 Noah Pozner母親Veronique Ponzer在安葬前,向傳媒形容兒子的遺體的樣子和她如何掙扎決定是否看他的遺體。

「他是個俊美的孩子,閃亮的頭髮,長長的眼睫毛。他閉起眼睛,看來像在睡覺」。
「但他鼻子以下的口部用布遮蓋了,他整個下顎和嘴巴給槍彈打到稀巴爛……都不在了」
「我不想說得那麼抽象,讓人想像他們是去了天堂的小天使那樣,不,他們(孩子們)是被人宰殺,被人殘害蹂躪!夜裡我不斷給這夢魘困擾(They were butchered. They were brutalized. And that is what haunts me at night.)」

記者問,她掙扎決定是否看他的遺體的心路歷程。
Veronique Ponzer 做了最困難的抉擇。她去看了兒子的遺體。小小的 Noah 被兇徒近距離用猛火力的步槍打了十一槍。

「我是他母親,無論如何,這是我必須要做的。我不可能說,我只願意看著和面對在生、美麗的你(兒子),而拒絕去看已經死去的你(兒子)是怎樣樣子。兒子最後要入土為安,如果我連你最後一刻我也不看你一眼,我不配做你母親。怎樣我也要承受,這是母親的責任。」

“I owed it to him as his mother, the good, the bad, the ugly … It is not up to me to say I am only going to look at you and deal with you when you are alive, that I am going to block out the reality of what you look like when you are dead. And as a little boy, you have to go in the ground. If I am going to shut my eyes to that I am not his mother. I had to bear it. I had to do it.”

六名師長,出於保護幼小的本能和教師的責任,都未必知道發生什麼事或者能否幫,就擋在孩子的面前。

記者最後說:我們這些大人很失敗,保護不了這些孩子。我們不能用任何手法逃避去知道和面對這慘案的真實,因為面對,我們才能明白更多,更好地去避免慘劇重演。

We the adults that failed in protecting those children at Sandy Hook should not be spared from knowing what happened, and making an informed decision as to how to prevent it the best we can from ever happening again

早前,這個討論區有一帖,爭論神為何不在女童被人強暴時候施予援手,去阻止,不去嚴懲兇徒。
我和其他非信徒目睹基督徒涼薄、冷血、喪心病狂的一面。


以下是信徒討論神為何不在女童被人強暴時候施予援手,去阻止,不去嚴懲兇徒的「金句」:


如果神真係發起惡上黎,世界上既人一早瓜曬囉。仲俾你係度"如果我係神我點點點"咩。

呵,我諗你信左 2x 年,唔洗我講你都知我會點解譯"神點解暫時不發惡"

神有乜旨意我就唔知啦,但不見得一定係壞事 (神容許小女孩給人強姦),這就是自由意志既壞處,唔係咩?

點解神一定要阻止? 呢個係神旨意既問題,你應該明白 wor 。神睇野同人睇野唔同,我亦睇唔到人既一生一定要風平良靜先叫好囉!

如果我係果度我或許會幫手,但神無俾到我係果個環境,而神既旨意係點我就唔知,但唔一定係你咁諗囉

呢D如果問題跟本就係假設,用或許會有乜問題?你真係幫到手先算你呢家先扔個 case 出黎馬後炮,用意何在?

一個不懂得急救,見到血會驚到死既女仔,因為見到呀爸自殺嚇到傻咗,只打了999,後來999救唔切佢呀爸過了身,咁呢個女仔算唔算冷血?不如將個故仔寫成這樣,個女仔見到呀爸自殺,企咗係度無救佢,呢個女仔算唔算冷血?乜都唔知吹水原來就會正義D,得淡笑
(按:不過,神哪裡會嚇到傻,見到血會驚?)

咪係囉,我就唔會好似你咁乜都唔知就亂咁批評人,我用或許也是因為我誠實,係乜都唔知,有無人幫緊又唔知,人地有無槍又唔知,搞咗幾耐又唔知,情況係咪適合一個人幫又唔知
(那幾個老師校長假如這樣,是否對?)


即係呢,我唔覺盲目死衝埋去然後俾人一槍射死咗就叫正義D囉,又或者盲目衝埋去然後嚇走咗個男主角就叫正義D

(那麼,在桑迪胡克小學中,檔在兇徒面前保護孩子的老師校長,是不是那個信徒口中「盲目死衝埋去然後俾人一槍射死咗」那些所謂正義撚)

 祈禱唔等於幫?你期望一個小孩可以趕走強奸犯?祈禱有乜問題?好似講到有心幫都有問題,呢家要死充先得

好采你都知耶神出手救呢個, 過個......都係你心目中既情節,你也是一個撚,
基本上, 無一個人是未犯過罪, 咁一犯罪耶神便出手救呢個過個, 咁就豈非全地屍駭? 令人戰慄喎, 到時你又唔會話耶神殘酷呢? 呢種出手......大洪水時做過哩.
你今日, 拎住個大洪水黎做反基材料啵.  當你在自慰溝女時, 係咪耶神又要現身即刻打你一鑊甘?

平時就講到滿天神佛, 講乜"我要信神, 都未必係信耶和華.."乜去到救苦救難, 救呢個過個時, 就個個轉哂身去搵耶和華既? 你係咪又暗示, 那個才是大佬, 最真最勁的一位?


唔知你係玩具部見到條細路扭計買玩具, 癲哂地, 淚兩行咁, 你就會話佢老荳老母: 
一係就冷血 一係就冷血無能 一係就不存在 一係就膠
簡直極品!
(回應我說神眼看小女孩被強姦不來拯救)

...又即係咁。唔少人睇畢加索既畫都唔知佢靚係邊既, 不知所謂, 畫個人都歪黎歪稱。唔係人人都曉欣賞既
(比喻神所做既,例如任由兇徒蹂躪弱小,都唔係人人都曉欣賞既








 

No comments:

西洋笑話 - 次次來次次更新