我的離教書目推薦

我的智商

IQ Test
Free-IQTest.net - IQ Test

Monday, November 21, 2016

同性婚姻真係會帶來審判?

而家同性婚姻合法/獲得承認,或容許同志嘅民事結合國家,有阿根廷、加拿大、丹麥、芬蘭、法國、荷蘭、冰島、愛爾蘭、盧森堡、墨西哥、紐西蘭、挪威、西班牙、瑞典、英國、美國、烏拉圭。
呢啲國家嘅人類發展指數(HDI)唔單止高,仲要係全部屬於基督徒口裡面嘅「基督教國家」。愛爾蘭係天主教國家,都公投贊成同性婚姻。

呢啲國家嘅大部份係文明國家。

荷蘭社會治安很好,最近剛關了五間監獄,因為缺犯人;兇殺率(每十萬人中死於兇殺的人數),只有0.7,是台灣3.0的四分之一不到。GDP總計是世界第27名、人均GDP是世界第15名、人均收入是世界第10名,而代表貧富差距的吉尼係數只有26.2,是世界第9名。而且聯合國的報告指出,荷蘭人民是全世界第四快樂的國家。

目前荷蘭和加拿大部分地區開始試行「基本收入」制度(政府無條件發給人民一個固定的基本金額,)。


而堅決話同性戀刑事化嘅地方,係世界最落後、野蠻嘅,例如烏干達、印尼、回教國家如敘利亞咁。


No comments:

西洋笑話 - 次次來次次更新