我的離教書目推薦

我的智商

IQ Test
Free-IQTest.net - IQ Test

Saturday, May 01, 2010

美國出現的反智﹐ 香港也出現了反智


這是美國著名 TED Talks 系列﹐ 請來學者講學。這次分析美國一些人追求所謂自然補充品﹐ 例如銀杏﹑大蒜精﹐ 和拒絕接種疫苗 (小兒痲痺症﹑痲疹等) 的反智。
最近網上看見﹐ 不論uwants, discuss等﹐ 都是類似的反智﹐中國人那種愛訴諸情緒﹑歪理﹑整人﹑玩人﹐ 他們樂此不疲﹐ 絲毫不感到不對。
鍾祖康對中國人悲觀並非沒有道理﹐ 因為我不只一次聽見人批評香港人﹑中國人﹐ 怕事﹑但又愛面子﹐ 不敢反抗強權﹐ 但愛似小人似地攪小動作﹐ 不去了解﹑明白﹐ 以為不知道﹑不了解就可以沒有責任 (有不少事情﹐ 例如社會﹑政治﹑民主﹐ 人是有責任了解的)﹐ 但可以一句表達意見自由就發UP瘋。

12 comments:

Anonymous said...

Quoted:

http://www.chinagfw.org/2010/04/blog-post_30.html

"難以平復的心情(泰興幼稚園慘案 最真實情況)


小中大的家長們在校門口接孩子,場面很混亂,被封鎖了,連孩子也看不到,報導名字的就是活著的,沒有報到的就是死的,當說道是小二班的時候,人群中 倒下了一大片…..

最終,一個兇手被抓獲了,門房的爺爺也被砍傷了,孩子們被緊急的送往醫院,有的來不及的都抱著孩子直沖,因為離第一人民醫院不遠,但是,地上的血… 流了一路,操場上都是倒下的孩子們,滿地的血,可以用血流成河形容吧….還有的家長,一個抱著身子一個抱著頭….真的很恐怖,有的孩子,脖子也爛掉了….

我們之所以痛恨官方,是因為媒體不據實報到,至現在為止,網上都說無一人死亡,笑話!!!

網上也幾乎找不到一張殘忍的畫面,笑話!泰興貼吧上立刻有 人上傳了最新的拍的醫院的照片,孩子們進去後根本沒有人管,被丟在床上,還有一些可怖的畫面,於是,發帖的人全部被封了….


人活著要有尊嚴,一旦失去了活著的尊嚴,會產生不可預知的後果,可以想像一下,如果你的母親 被無緣無故抓到監獄,2天 後喝開水的時候噎死了,你會接受這樣 的結果嗎?

如果告不贏,你會對這個社會唱讚歌嗎? 這個事情在某些人身上是的的確確發生過的,不要以為是在編故事。

所以,政府是有責任的。"

Anonymous said...

大嬸,你話緊你自己呀,
噢噢噢,你今日未食藥?????
算啦,唔怪你啦。

(你好似好...HIGH HIGH HIGH 咁囉,
你E+係咪好想DIU DIU DIU DIU DIU爆人呢?)

Anonymous said...

傻大嬸,食左藥未呀?
拿拿拿,我停下手,玩少你一陣先。

你講既野,你自己明唔明先?
你知唔知自己使緊咩先?
你好鬼死多9魚,你知唔知先?

拿拿拿,屎係臭既,你知唔知先?

人人痾既屎都係臭既,你走去出書,書名叫中國人痾臭屎,幾百頁咁多嫁,去話俾人知中國人篤屎係點臭。。。

你係唔係白痴左D呢?(你痾的屎不臭嗎?)

然後有好多人買你本書,有人拍爛手掌好認同,呢班人就係同你一樣,都係好白痴囉。

有人睇完個書名,中國人痾臭屎,無非係因為痾臭屎係人之常情,誰不痾臭屎,難道你痾的屎真的不臭嗎?

中國人痾臭屎,人之常情,傻大嬸看後,卻如獲至寶。

傻大嬸,我很認同你封給自己的稱號,好鬼死棧鬼啫你。

傻大嬸,你明唔明我講咩呢?

當然,你痛恨臭屎,是一定的,卻是很無謂。

大嬸,人性本惡亦同時性本善。

人有好的一面,你不去多多欣賞;
卻選擇日日夜夜去數人D屎有幾臭。
你既選擇,係咪低能左D,自討屎吃呢?

拿拿拿,我講既野已經盡我能力去淺白,
你明就明,唔明就算,你食慣臭屎...
好難要你清醒既。

Anonymous said...

This'll be the trend for quite some time, especially when traditional chinese medicine and natural therapies are still widely believed by many. The bright side is human as a whole is growing more and more aware of bad science, or things masquerading as science, this'll also be the trend.

大黃傻貓GARFIELD said...

Anonymous: 學習接受是接受逆境﹐ 而不是接受不義或者人性醜惡。人善的一面不需要強調﹐ 也因為人有善一面才有必要去指斥惡﹐ 才合乎公義。
我或者想鬧人﹐ 不過我唔需要鬧了﹐ 因為你的德性足夠說明我想講的要點﹕ 你屬于那種低等中國人﹐ 不懂得訴諸理據﹑事實和合乎邏輯的論述﹐只懂得情緒挑釁﹑話人吃了藥沒有這種低下手段。你的說話明白得很﹐也低能得很。用這些“人有好的一面,你不去多多欣賞”來取消﹑轉移問題﹐正係表現出你犬儒的思維。

Anonymous said...

傻大嬸:
我剛剛痾完夜尿,你要唔呀,
俾你去寫書賺錢買貓糧,
出句聲,一篤夠唔夠,唔夠痾多幾篤俾你喇。

傻大嬸:
唔肯食藥呀你,真係無人幫到你喇,我都愛莫能助添。

試下用我篤尿黎送藥,睇下有無得救啦。

再唔係既,我痾篤屎俾你送口或送飯都得嫁。

傻大嬸:
你要正視你既問題,唔好迥避啦。
叫左你要向好果方面睇,
你又唔制,係都要鍾埋篤屎到。
搞到自己臭晒,唉唉唉。

講左過你聽,你唔聽,唔食藥,
我都無你乎,你鍾意繼續去篤人D臭屎,
你繼續篤啦,呢個世界,60幾億人,
人人一日一篤屎,你篤篤都要篤(當然你揀屎篤,情有獨篤,最鍾意篤中國人D屎囉),
都係果句,你要篤人D屎,唔通唔俾你篤咩,
你篤得開心就篤啦。

哈哈,我去訓喇,
你呢,訓唔訓得著,
定係便祕痾唔出找人發老痺呀,陰公囉。

好啦,見係你,
我記得就搭單去祈求你唔信但我信佢存在既個位偉大真神可憐你,俾你有屎痾同有屎篤啦,因為你鍾意,睇下神制唔制,將大大篤屎照頭淋你去等你開心下囉。

拿拿拿,我會幫你求,不過有無大大篤屎淋你,就要睇我所信而你不信既偉大真神既意思喇。

總之,你好自為之啦,
我所信既神,哈哈,唔係你想像咁簡單既。

想用你果D什麼LOGIC去推出我至高無上偉大無比既真神出黎,想我所信既偉大真神現真身,哈,你咪莽想啦,快D去食藥,乖啦。

乖啦,食藥呀,唔好扭計啦。

呵呵呵,我頂(你)唔順,
要早抖你喇。哈。

Anonymous said...

aiyo,aiyo,
傻大嬸:
我所信既獨一無二既偉大真神,
叫我醒呢兩句野俾你喎,
信徒傳福音,
傻貓愛篤屎。
叫你好好反省下,
你係唔係好想成世都篤屎喎。

好喇,講完喇,
你好自為之喎(呢句就係我私人醒你既)。

Kelvin U said...

無名氏先生, 你唔覺得你呢d文字垃圾先係真正的屎咩?

Anonymous said...

1:45 PM朋友:
你真係咁覺得,果D留言係屎?

嘩嘩嘩,噢YEAH,
我成功透過個MON,將一篤紙傳遞出去。
噢YEAH。

呵呵。

篤屎,送俾傻大嬸同你,
你地兩個想點食,就點食啦。

送左俾你地就係你地嫁喇,
隨便食,唔洗客氣。

呵呵。

Anonymous said...

1:45 PM朋友:
補充少少:
一篤,夠唔夠,唔夠既,出句聲,
你要幾多都俾你,至緊要你ENJOY。

大黃傻貓GARFIELD said...

Anonymous﹐ 善惡都有係現實
有惡不指責等於容忍姑息惡
好似你這樣沒有血性的人才會要人不要花時間指責惡﹐ 就好似以為代表香港人的特首說應該欣賞中國的成就而不講六四

你有多少血性﹑人性﹐ 多少奴性﹐ 多謝你的文字大便﹐ 給大家看得好清楚了

Anonymous said...

傻大嬸:
知你鍾意篤臭屎,咪送篤俾你篤下咁囉。
唔洗多謝,至緊要你篤得開心啫。

你仲想唔要想要,你要幾多都有。
一日三篤,我私人醒你既,夠唔夠,開口聲。
哈。

屎,你鍾意篤,我咪成全你囉。
你又曉同我講多謝,你咁受,真係衰鬼得你啫。

你鍾意篤,我都無阻止你,你唔好誤會喎(好難講,傻大嬸係傻嘅,我叫佢唔好誤會,係咪要求高左D呢?)

傻大嬸,你鍾意就篤啦,
幾得食藥呀(記得你係傻大嬸呀)。

P.S.傻大嬸,係傻左嘅大嬸,如果佢再唔食藥,好番同正常留嘅機會率係好低嘅。
如果佢唔食藥,又會自然好番,咁即係...神蹟啦...咁咪神暗示緊俾傻大嬸知佢存在囉...

傻大嬸,神愛你呀。

西洋笑話 - 次次來次次更新